ABOUT

sobota, 14 czerwca 2014

133.Białystok

Miał to być większy projekt oparty na dokumentacji specyficznych miejsc miasta Białegostoku i okolic które zanotowałem w pamięci przez ok 6-7 ostatnich lat kiedy okresowo tam bywałem.
Niestety z różnych powodów prawdopodobnie nie zrealizuję go w takim stopniu jak pierwotnie planowałem (choć oczywiście mogą pojawić się zdjęcia stanowiące kontynuację)
Zdjęcia powstały w lutym/marcu 2014.
PS.
Nastąpiła ogromna luka czasowa od publikacji ostatnich postów - czekałem na zmianę sprzętu (MacMini  + OsX + Iiyama 24" - w końcu) i dodatkowo miałem straszne zamieszanie w życiu połączone z podróżowaniem tu i tam. Mam bardzo dużo materiału (Italia / Azjamixedwitheuropa / Inne) który systematycznie będzie tu się pojawiał.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mamiya 6 MF / 50 + 75 mm / Kodak Ektar 100 + Tetenal C41 (diy)


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz